Bedenktijd / retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@borduurshophengelo.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@borduurshophengelo.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Maatwerk producten

De foto borduurpatronen en -borduurpakketten van eigen foto worden specifiek voor jouw op maat samengesteld. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing op borduurpatronen en -borduurpakketten van eigen foto. De verkoop is hierbij na succesvolle betaling definitief.

Downloads

Voor de digitale downloadbare patronen geldt ook geen herroepingsrecht, daar deze gelijk na betaling beschikbaar zijn als download. De verkoop is hierbij na succesvolle betaling definitief.

 

Iets beschadigd of niet compleet of heb je een andere klacht? 

Hoewel alle producten met zorg en aandacht geproduceerd en samengesteld worden kan het voorkomen dat een artikel beschadigd raakt of dat je per ongeluk een verkeerd product ontvangt, of dat er iets niet compleet is. Of is er iets niet naar wens? Neem in deze gevallen binnen 5 werkdagen contact op met Borduurshop Hengelo via info@borduurshophengelo.nl.

Na ontvangst van uw klacht/retouraanvraag nemen wij contact met u op om het probleem op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

patronen gemaakt

jaar ervaring

De waardering van www.borduurshophengelo.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 281 reviews.